سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوازم یدکی چری تیگو 7

چری تیگو7

چری تیگو 7 یکی برترین کراس اور های شاسی بلند چینی در ایران است که با ارائه امکاناتی مطلوب، ایمنی بالا و ظاهری زیبا توجه بسیاری از خریداران اتومبیل را به خود جلب کرده است. 

گرچه امروز قیمت تیگو 7 به نسبت امکانات آن خیلی هم به صرفه نیست اما خب گرانی خودرو فقط منحصر به این اتومبیل نمی شود و اگر بخواهیم با رقیبان این خودرو آن را مقایسه کنیم، مثلا هایما s7 و جک s5 تقریبا می توان گفت عملکرد تیگو 7 قابل قبول تر است و از همه مهم تر ویژگی امنیت این خودرو از بسیار سنگین تر و مطمئن تر این 2 اتومبیل ظاهر شده است. 

لوازم یدکی چری تیگو 7 را از کجا تهیه کنیم؟ 

اما از بحث های کلی و معرفی چری تیگو 7 که بگذریم به موضوع لوازم یدکی و قطعات این خودرو می رسیم که می توان آن ها را در 3 دسته کلی قرار داد: 

  • لوازم یدکی جلوبندی چری تیگو 7
  • لوازم یدکی بدنه چری تیگو 7
  • لوازم یدکی موتوری و گیربکس چری تیگو 7

با توجه به گرفتن کار فروشگاه های لوازم یدکی ماشین چینی در تهران، بدلیل پر طرفدار شدن این خودرو ها، افراد سود جو هم به این فضا رسوخ کردند و با ارائه قطعات کم کیفیت و یا قیمت غیر منطقی، باعث شدند که کمی نگرانی در خصوص تهیه قطعات یدکی برای خودرو های چینی همچون تیگو 7 یا h30cross و موارد دیگر به وجود بیاید. 

اما در این قسمت قصد دارم شما را به لینکی راهنمایی کنم که می توانید در آن بطور مطمئن قطعات یدکی چری تیگو 7 را خریداری کنید. 

این لینک متعلق به بزرگ ترین ارائه کننده محصولات یدکی برای خودرو های چینی در ایران است. 

با تماس با این وب سایت می توانید بهترین قطعات را بدون واسطه از وارد کننده اصلی خریداری کنید و ضمنا امکان خرید حضوری هم برای تهرانی ها وجود دارد که آدرس و اطلاعات در همین وب سایت قرار گرفته است.