سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوازم یدکی لیفان 820 را از کجا خریداری کنیم؟

لوازم یدکی لیفان 820

لیفان 820 هم یکی از خودرو های چینی پر سر و صدا در بازار ایران بود که افرادی که خودرو های با سبک طراحی سوناتا yf را می پسندیدند و بودجه کافی برای خرید این خودرو نداشتند، لیفان 820 تقریبا ظاهری نزدیک به این اتومبیل را به آن ها ارائه می داد. 

با توجه به اینکه حضور متعدد خودرو های چینی در خیابان های ایران امری رواج شده است و دیگر مثل قبل خرید خودرو چینی گاردی ندارد. 

لیفان 820 با ارئه ظاهری نسبتا جذاب توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد. 

گرچه طراحی این خودرو شامل کپی برداری های متعدد از خودرو های دیگر است و نا هماهنگی هایی هم در این طراحی دیده می شود، اما  جمعا با این قیمت به نظر می رسد خودرو قشنگی باشد. 

ضعف ها و معایب خودرو لیفان 820

لیفان 820 هم مانند خودرو های چینی دیگر که در ارائه یک راندمان کیفی مطلوب با قیمت پایین داشتند، دارای معایب زیادی است که مهم ترین آن را می توان شتاب پایین این خودرو و ضعف قطعات آن بیان کرد. 

البته موضوع ضعف قطعات در مقایسه با خودرو های کره ای و ژاپنی برای تمام ماشین های چینی دیده می شود و نمیتوان ایرادی از کمپانی لیفان برای این موضوع گرفت. 

اگر صاحب لیفان 820 باشید، احتمالا مسیر شما زیاد به تعمیر گاه و فروشگاه های لوازم یدکی بیوفتد. 

انواع لوازم یدکی های لیفان 820

لوازم یدکی لیفان 820 را می توان در 4 دسته بندی قرار داد که این 4 دسته شامل : 

  • قطعات موتوری لیفان 820
  • قطعات بدنه لیفان 
  • لوازم گیربکس خودرو
  • و جلوبندی لیفان 820 

می شود. 

خرید لوازم یدکی لیفان 820

همانطور که قبلا اشاره کردیم، لیفان 820 در قطعات خود طبق آمار گرفته شده ضعف های زیادی نشان داده است و باید یک فروشگاه مطمئن برای تهیه لوازم یدکی لیفان 820 از قبل در نظر داشته باشید تا از این موضوع خیالتان راحت شود و از سوار شدن بر این خودرو هیچ نگرانی نداشته باشید. 

نیازی به گفتن نیست که امروز تعداد فروشگاه هایی که قطعات یدکی خودرو های چینی را ارائه می کنند، بسیار زیاد است و این هم طبیعتا بدلیل رشد چشم گیر حضور خودرو های چینی در خیابان های ایران است. 

اما شما به عنوان دارنده یک خودرو لیفان 820 بهتر است نیاز خود را برای تهیه لوازم یدکی از چه مرکزی خریداری کنید؟ 

یک فروشگاه بزرگ در بازا اصلی راسته لوازم یدکی در تهران وجود دارد که وارد کننده اصلی و مرکز پخش لوازم یدکی لیفان 820 در تهران و شهرستان ها است. 

این فروشگاه سایت های زیادی دارد اما اصلی ترین وب سایت این مجموعه، بردیا پارت توس است و می توانید با مرجعه به وب سایت این مجموعه، خریدی مطمئن برای لوازم یدکی خودرو لیفان 820 داشته باشید. 

همچنین امکان خرید حضوری قطعات این خودرو برای تهرانی های عزیز هم فراهم است و علاوه بر لیفان 820، لوازم یدکی 10 ها خودرو چینی دیگر هم در این فروشگاه به فروش می رسد که خرید از آن بدون هیچ واسطه ای می باشد و با پایین ترین قیمت از وارد کننده اصلی خریدتان را انجام خواهید داد.