سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرسدس بنز SLR مک لارن 2004 بررسی

بنز slr

در این مطلب از مجله معرفی و لوازم یدکی خودرو قصد داریم باز هم یک معرفی کلی در خصوص یکی از بهترین آلمانی ها خواهیم داشت.

سوپراسپرت مرسدس بنز و مک لارن هنگام برخورد به خیابانها تأثیر بزرگی گذاشتند.

به یک ایستگاه بازی بسیار ویژه ، از مرسدس بنز و مک لارن خوش آمدید. SLR اولین ابرخودرو پلاگین و بازی در جهان است.

 

این ویژگی در ابتدا در شماره ژانویه 2004 MOTOR منتشر شد

 

 

خوب ، وصل شدن به خود نیاز به مقدار مشخصی از انعطاف پذیری شبیه snakeman دارد. دیافراگم درب کوچک ، صندلی سطل باریک ، بالشتک زانو بیرون زده و نزدیکی فرمان طراحی تاکسی ، فضای کابینتی تا حدودی کلاستروفوبیک ایجاد می کند.

اما آسان کردن حالت بازی آسانترین ترفند در کتاب است. فقط کافی است کلید احتراق را روشن کنید (و یکبار سوزن های fasto و tacho را از قفل ببندید تا قفل آن فقط قفل شود) ، قفل ایمنی را در قسمت بالای گیربکس بپیچید ، دکمه "موتور start" را فشار دهید ، کف پدال را بلند کنید و خود را برای ذهنی ترین حالت حرکت در این سمت از تاندربرد 4 ببندید.

 

ناب ، بیرحمانه ، سرعت خام همان چیزی است که مرسدس بنز SLR مک لارن درمورد آن دارد. سوپراسپرت بلند و باریک ، در ابر دود آبی ناپدید می شود و لاستیک های عقب 295 میلی متری در پشت خود چرخانده و با سرعت 0 تا 100 کیلومتر در ساعت در 3.8 ثانیه در سرعت حداکثر 334 کیلومتر در ساعت حرکت می کند.

 

این عملکرد McMerc را واقعاً در قلم فراری Enzo و Porsche Carrera GT قرار می دهد - اما موشک لوکس-انگلیسی-آلمانی با انتقال 5 سرعته اتوماتیک ، شش کیسه هوا ، ساتناو ، صندلی های قدرت ، آینه های برقی و قفل درها ، کنترل آب و هوا و آنجا به آنجا می رسد. سمفونی شماره هشت بروکنر گوشهای گوش شما را از طریق سیستم صوتی هفت بلندگو Bose ماساژ می دهد. در اشتوتگارت ، آنها به وضوح اعتقاد ندارند رانندگی یک سوپراسپرت شدید به معنای انجام بدون تجملات کوچک زندگی است.

در عصری که با انتخاب 320 کیلومتر در ساعت به علاوه اگزوتیکا ، ما را برای انتخاب فریب می دهد ، SLR یک نوع منحصر به فرد در ژانر است. فکر می کنید عملکرد Ferrari Enzo ، امکانات استون مارتین Vanquish ، گرفتن و کنترل جاده Porsche Carrera GT ، فضای بوت SL55 AMG ، اعتبار خیابان Lamborghini Murciélago.

 

آنها بهترین ما را به همه دنیا قول می دادند - اما به نوعی بعضی چیزها در حین تغییر از داستان به واقعیت از دست می روند. احتمالاً به همین دلیل است که ما وقتی جاده های شدیدی را که از کیپ تاون گرفته تا کیپ امید خوب حرکت می کنیم ، عبور می کنیم ، SLR نسبت به مک حسرت بیشتری دارد.

 

در سرعت های حداکثر سرعت 130 کیلومتر در ساعت ، فرمان دندانه دار و پین سریع ، ستاره سه خطی را در سرتاسر آن نشان می دهد ، جهت را به طور دقیق تعیین می کند ، اما بدون انتقال مجدد ظرافت های ظریف تر سطح جاده.

ترمزهای سرامیکی Sensotronic استاندارد ، دارای کف زیر چوبی ، سنگین و بدون پاسخگو هستند. و حتی هنگامی که می توانید دریچه گاز را خنثی کنید تا از شکاف ترافیکی عبور کنید ، SLR با یک راه رشد مانند یکی از اتومبیل های بزرگ AMG پرتاب می شود. فقط سخت تر خیلی ، خیلی سخت تر در مورد استروئیدها SL55 فکر کنید.

 

V4-V8 با استفاده از مصنوعی 5.4 لیتری V8 دارای معماری اساسی ، شمارش سیلندر و القای اجباری با SL55 است ، اما بلوک آلیاژی تقویت شده ویژه دارای روغن کاری شده با مایع خشک است. این امر باعث می شود تا خم هشت در قسمت شاسی پایین شسته شود ، عملکرد هندلینگ ، گرفتن و نگه داشتن جاده را بهبود بخشد.

 

هر موتور توسط یک مهندس AMG مونتاژ می شود ، که در بسیاری از وسایل مانند یک میل لنگ میل تعادل ، پیستون های فرفورژه و یک جفت اتصالات هوا به آب پیچ می کند. در حالی که مرسدس موتورها را تأمین می کند ، مک لارن نصب جلو تا میانی را که برای توزیع وزن یکنواخت متعادل خودرو بسیار مهم است ، تصور کرد.

مهندسان بریتانیا یک پیکربندی کلاسیک مضاعف را انتخاب کردند ، لوازم لوکس Merc مانند سیستم تعلیق هوا ، میراگرهای قابل تنظیم یا کنترل بدن فعال (ABC) نیست.

 

اگر گشتاور لحن امضاء داشت ، به نظر می رسد این موتور: مشغول ، فلزی ، با صدای عمیق ، یک دوتایی از فناوری پیشرفته و پیشرفته ، یک توربین با پیستون ، موشک با شیرآلات است. با وجود لوله های خروجی سکسی ، V8 یک اتفاق غیرقانونی از پشت فرمان است ، اما از خارج به نظر می رسد که کارهای جدی به صورت جدی انجام می شود.

 

460 کیلو وات بسیار جذاب برای جلب توجه هر کسی کافی است ، اما با این وجود روش AMG V8 می تواند یک لایه درشت غنی و عمیق از عملکرد پیچ ??و تاب و خالص و دارای درجه اسلحه را به دست آورد - 780 نیوتن متر از 3250 تا 5000rpm ، و بیش از 600 نیوتن متر از 1500rpm - بیشترین تأثیر را نشان می دهد. . با وجود گشتاور بسیار زیاد روی شیر ، سرعت گیر پنج سرعته سه حالته (راحتی ، دستی ، اسپرت) احتمالاً بهترین انتقال ممکن برای این خودرو است.

ما با سرعت تغییر کار کردیم و حالت دستی را امتحان کردیم ، اما خیلی زود از فشار دادن دکمه ها خسته شدیم و به حالت اتوماتیک تغییر یافتیم. این امر در سرکوب برآمدگی های ناخواسته و در تماس گیری ، بسیار شگفت آور است

در پایین آمدن به موقع

 

اگرچه مرسدس ادعا می کند SLR توانایی های یک سوپراسپرت را با توانایی های یک تور بزرگ ، ترکیب کرده است ، کابین به راحتی برای آن ساعت 9 جمعه بعد از ظهر جمعه از ملبورن تا سیدنی متلاشی شده است. یا بریزبن با موتور که تاکنون در شاسی عقب است ، واقعاً روی محور عقب می نشینید. سواری نیز برای خودرویی که دارای سه ستاره است ، سخت است.

 

تنظیمات از سختی تا تند و تیز متغیر است ، و طیف صدای آکوستیک منفی شامل سر و صدای جاده ای فراوان ، غرش زیاد تایرها و برخی از تکان های تعلیق با جریان ثابت لرزش های جزئی اما با این وجود تحریک کننده است که از طریق فرمان ، کفپوش و فله

در طول پیچ و تاب ها ، تسلط کافی اما تسلط کافی وجود ندارد. به طور قابل توجهی ، هرچند ، شما همیشه آگاه هستید که این ماشین طولانی ، گسترده ، سنگین است. در وزن 1768 کیلوگرم ، SLR تقریباً 30 درصد بیشتر از آنزو یا Carrera GT پورشه و 55 درصد حیرت انگیز بیشتر از دوران مک لارن F1 قدیمی گوردون موری است.

 

هرچند که سریعاً ریشه دارد ، ریه ها در هوا مستقیم از هوا ریه می شوند. ما یک بزرگراه آرام پیدا کردیم و حد آن - که 300 کیلومتر در ساعت و کمی است - در زمان کمتری از زمان لازم برای قفل کردن یک سلول زندان را سه برابر کردیم.

با سرعت حداکثر 270 کیلومتر در ساعت ، سرعت در یک حرکت طولانی و بی امان بی وقفه ایجاد می شود ، که ظاهرا فقط با اصطکاک و مقاومت در برابر باد جابجا می شود. 30 کلیک بعدی نیاز به زمان کمی بیشتر ، تلاش کمی بیشتر و یک تکه بزرگتر از کیک rev 7000rpm rev دارد.

 

ترمزها هر چه سخت تر کار کنید بهتر و از نظر عملکرد و عملکرد بهبود می یابند. سیستم Sensotronic می تواند تعیین کند که چه مقدار تلاش ترمز برای هر چرخ جداگانه اعمال می شود و می تواند تفاوت بین ترمز منظم برای یک گوشه و یک ضربه محکم و ناگهانی در پدال را در مواقع اضطراری بیان کند و به طور خودکار پدها را در مقابل دیسک ها قرار دهد.

 

Sensotronic همچنین یک عملکرد متوقف نرم را برای رانندگی روانتر در سطح شهر ارائه می دهد ، که در آن به طور خودکار مانع از عقب افتادگی یا خزش در تپه ها شده و امکان ترمز اتوماتیک را در ترافیک شروع کار فراهم می کند. مهندسان مرسدس در نظر می گیرند که با داشتن کالیپرهای هشت پیستونی در جلو ، SL3 1.3 گرم را در یک توقف تصادف بکشند.

شما می توانید با افزایش سرعت و پایین آمدن نیرو ، SLR را در جاده مستقر کنید. با سرعت 100 کیلومتر در ساعت اسپویلر عقب به صورت اتوماتیک با زاویه 10 درجه مستقر می شود و با سرعت 250 کیلومتر در ساعت آن باعث تولید 78 کیلو گرم اضافی ، 50 کیلوگرم آن می شود. به چرخ های عقب هدایت شده است.

 

کافی نیست؟ سوئیچ کنسول میانی زاویه حمله را به 30 درجه افزایش می دهد و چرخ های عقب با 44 کیلو دیگر بارگیری می شوند. ترمزها و کج های اسپویلر را به 65 درجه برسانید ، به عنوان یک ترمز هوا عمل می کنید بلکه قدرت کل را به 167 کیلوگرم افزایش می دهید و تقریباً به طور مساوی بین محورهای جلو و عقب آن را متعادل می کنید.

هیچ شکی نیست که مرسدس SLR شایسته مکانی در انتهای بالای بسته فوق العاده سوپر اتومبیل امروز است. ممکن است پاسخ های برقی و لبه های خام حاصل از آنزو یا Carrera GT نداشته باشد ، اما احتمالاً هیچ ماشین 320 کیلومتر در ساعت در این سیاره وجود ندارد ، نوار Bentley Continental GT را نوار کنید ، که زندگی به راحتی با هر روز آسان است ، همین به عنوان قادر به wafting پارک Lane به عنوان آن است که طوفان در خط سریع یک autobahn خالی. اما واقعاً مک لارن چه چیزی را به این مهمانی سوپراسپرت آورده است؟ این یک سوال خوب است

 

زیر پوست حفر کنید و با وجود طرح رادیکال رادیویی جلو / میانه ، ساختار بدنه فیبر کربن و تعلیق دو طرفه میلگرد آلومینیومی جعلی ، اثر انگشت مهندسان مرسدس در همه جا وجود دارد.

در حالی که کارگروه SLR آلمان اصرار دارد که آنها هرگز نمی توانستند این خودرو را بدون مک لارن بسازند ، تصور کردن گوردون موری از صمیم قلب به فکر خرید یک کوپه دو صندلی است که وزن آن به اندازه یک سدان Jaguar XJ برای شروع کار دشوار است. و سرانجام ، نحوه رانندگی آن وجود دارد.

 

SLR در عجله عجیب و غریب و بی علاقه و هیجان انگیز خود به V-max ، احساس می کند دقیقاً مانند AMG Benz نهایی است. برای فعال کردن ژنهای مخفی پنهان McLaren بهتر است آن را به مسیر مسابقه برسانید. در آنجا ، سرانجام به یک سوپراسپرت واقعی تبدیل می شود. طبق گفته های پیشگامان MB ، کودک آنها کل رقابت - با استثناء تقسیم ثانویه از یک فراری انزو - را درگیر می کند.